Album

Spot TV

dni

godz

min

sek

FAQ

1. Czas trwania promocji „Do Góry Nogami”

W promocji biorą udział wszystkie produkty w promocyjnych etykietach. Kody z produktów promocyjnych rejestrować można od 03.03.2014 – 30.04.2014.

2. Kto może wziąć udział w promocji?

Każdy może wziąć udział w promocji, ale jeśli nie masz ukończonych 13 lat, potrzebujemy zgody Twojego rodzica lub opiekuna. Więcej szczegółów w regulaminie.

3. Dlaczego kody można rejestrować dopiero od marca?

Chcemy, żeby wszyscy mieli taką samą możliwość wzięcia udziału w promocji, dlatego ze względu na to, że produkty promocyjne nie dotrą w tym samym czasie do wszystkich sklepów została wprowadzona możliwość rejestracji kodów od 03.03.2014. Pamiętaj, że jeśli zakupisz produkt promocyjny wcześniej, kod który na nim się znajduje od 03.03.2014 możesz zarejestrować w promocji.

4. Jakie produkty biorą udział w promocji?

Produkty w promocyjnych etykietach (promocja: Do Góry Nogami):
Kubuś 300 ml w szklanej butelce, Kubuś GO!, Kubuś Play, Kubuś Waterrr

5. Na czym polega promocja?

Pod etykietami znajdują się naklejka z unikalnym alfanumerycznym kodem promocyjnym. Kody należy wpisać na podstronie promocyjnej na www.kubus.pl w zakładce „WPISZ KOD”. Zarejestrowane kody można wymieniać na nagrody gwarantowane. Dodatkowo na www.kubus.pl jest gra, w której można wygrać dodatkowe nagrody w postaci IPADów mini i koszulek z Kubusiem. Szczegółowe zasady na podstronie promocyjnej na www.kubus.pl w zakładce „ZASADY”.

6. Mam problemy z zalogowaniem na stronie

Sprawdź czy podałeś w panelu rejestracyjnym właściwy adres e-mail. Na potwierdzenie rejestracji nie powinieneś czekać dłużej niż 15 minut. Jeżeli po upływie tego czasu nadal nie otrzymałes linka - prosimy o kontakt dogorynogami@kubus.pl

7. Czy muszę się logować na stronie?

Tak, logowanie na stronie jest niezbędne do wzięcia udziału w promocji. W ten sposób możemy utworzyć Twoje konto, na którym będą zliczane zarejestrowane przez Ciebie kody, a na adres który podasz w formularzu rejestracyjnym wyślemy zdobyte przez Ciebie nagrody.

8. Jak zostanę poinformowany o wygranej?

W formularzu rejestracyjnym istnieje możliwość edytowania danych. W każdej chwili możesz je zmienić.

9. Jak mogę sprawdzić status mojej przesyłki?

Informacje o statusie przesyłki widoczne będą w panelu użytkownika na założonych przez Ciebie profilu.

10. Gdzie znajdują się kody?

Pod etykietą każdego produktu promocyjnego znajduje się naklejka z unikalnym alfanumerycznym kodem promocyjnym. Na opakowaniach produktów promocyjnych jest umieszczona informacja o okresie trwania Konkursu oraz adres strony internetowej.

11. Co w przypadku gdy kod jest nieczytelny?

Prosimy o zgłoszenie reklamacji. Pisemna reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, numer telefonu i dokładny adres uczestnika, dokładny opis i powód reklamacji oraz podpis. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni. Powinny zostać przesłane na adres: „MGD” – GMW Sp. z o.o. Sp.k., ul. Legionów 37, 34-100 Wadowice, w kopercie z dopiskiem „Do Góry Nogami”.

12. Mam problemy z rejestracją kodów?

Jeżeli masz problem z rejestracją kodów, prosimy o kontakt na dogorynogami@kubus.pl

13. Jakie są nagrody gwarantowane?

  • Parasol,
  • Kubek,
  • Plecak,
  • Maskotka (4 rodzaje),
  • Budzik,
  • Koszulka,

14. Jakie są nagrody za gry?

  • iPad Mini,
  • Koszulki

15. Ile jest nagród?

  • Parasole - 3000 sztuk
  • Kubki - 8000 sztuk
  • Plecaki - 3000 sztuk
  • Maskotki - 15100 sztuk
  • Budzik - 6000 sztuk
  • Koszulki - 1000 sztuk

16. Ile kodów muszę uzbierać na poszczególne nagrody?

Nagród gwarantowanych za kody jest powyżej 35 000:

  • Plecak - 100 kodów,
  • Kubek - 30 kodów,
  • Parasol - 50 kodów,
  • Maskotka kurczaka - 30 kodów,
  • Budzik - 50 kodów
  • Koszulka - 40 kodów

17. Czy istnieje możliwość zmiany nagrody na inną?

Niestety nie ma takiej możliwości. Jeżeli wybrałeś już nagrodę, automatycznie wysyłane jest zlecenie do magazynu i rozpoczynamy proces wysyłki. Pamiętaj, że w promocji masz prawo zbierać kody na kilka nagród do wyczerpania ich zapasów! Promocja trwa do 30.04.2014 więc uzbieraj odpowiednią ilość kodów, jeśli chcesz zdobyć również inną nagrodę.

18. Co w przypadku gdy otrzymam wadliwy gadżet?

Wszystkie nagrody zostały poddane szczegółowej kontroli jakości i taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Jeżeli jednak się zdarzy prosimy o przesłanie nagrody przesyłką poleconą wraz z opisem wady. Pisemna reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, numer telefonu i dokładny adres uczestnika, dokładny opis i powód reklamacji oraz podpis. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni. Powinny zostać przesłane na adres: „MGD” – GMW Sp. z o.o. Sp.k., ul. Legionów 37, 34-100 Wadowice, w kopercie z dopiskiem „Do Góry Nogami”.

19. Kiedy nastąpi przesyłka nagród?

Zgodnie z regulaminem nagrody będą wysyłane w trakcie promocji, na bieżąco. W przypadku jeśli nie otrzymałeś nagrody do 30 czerwca 2014 roku, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Pisemna reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, numer telefonu i dokładny adres uczestnika, dokładny opis i powód reklamacji oraz podpis. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni. Powinny zostać przesłane na adres: „MGD” – GMW Sp. z o.o. Sp.k., ul. Legionów 37, 34-100 Wadowice, w kopercie z dopiskiem „Do Góry Nogami”.

20. Czy jest jeszcze dostępna nagroda x?

Na podstronie promocyjnej na www.kubus.pl w zakładce NAGRODY znajdziesz komplet informacji o ilości i dostępności poszczególnych nagród.

22. Czy za grę są nagrody?

Za grę są nagrody rzeczowe: iPad Mini i koszulki. Szczegółowe zasady na podstronie promocyjnej na www.kubus.pl w zakładce „ZASADY”.

facebook nk
Album
Gry
Zwycięzcy

Realizacja Kid&Young

Spot TV